Wednesday, February 13, 2008

Home Sweet Home


Sebelom berangkat ke PD, sempat amik gambo halaman umah..since saya tgh pegang kamera and kena tutup gate, so ape kata kite amik gambor sat...
rumput + pokok nie baru tanam dlm sebulan..harap2 dia dapat ler berkembang sepenuhnye bila raya tahun nie.....hehehehhe...
nie jugak la keje husbend saya...hari2 dia siram rumput...rajin betul..saya tolong tengok ajer...baru lerr best skit ader kaler kat halaman umah...kan..kan..kan...since dah lawa skit area nie, husbend plak plan nak wat barbeque...aiseh..saya pulak tak reti..so nie tgh survey2 lah kot2 ada resepi yg menarik..kalau ada suggestions tu, u r most welcome..hehheheh...tapi wat utk famili ajer lah...maybe time bessday shasha ke...tapi tu bulan 6...takper-takper..ada lagik dlm 4 bulan lebih nak try out dulu resepi barbeque tu..then baru leh wat betul2...:-)
Tepi umah ader letak buai...tapi ntah nape husbend tak leh naik sbb pening katanyer...so mama+kakak+ameera ajer lah yg main buai2 kat tepi tu...hehehhehe....

4 comments:

umiyumi said...

bestnye tgk umah kitty.. siap plan buat bbq lg tu.. ni yg buat sy meleleh air liur ni ;)

Fena said...

umah saya simple ajer..asal nampak kemas, dah ok dah..husbend yg rajin jaga..hehehehehe...lagipon husbend punyer idea nak wat bbq tu..sajer la..kumpul2 ngan famili..lagi satu leh gaks asap2kan halaman utk halau nyamuk..kihkihkih...

umiyumi said...

jgn lupa taruh gambar dlm umah lak pasni yek? ;)

Fena said...

emmm...errr...