Friday, February 15, 2008

Cerita semalam

Semalam semua org tahu..it's valentines day...well actually tak celebrate valentines..tak elok kan..heheheh..tapi on 14 feb 1998, saya receive an electronic greeting card...masa tu kat dlm lab komputer..maklom la..student lagi...konon2 nak wat keje la..sambil2 tu, bukak2 mail..hehehehhehe...so saya pon pi la pick up e-greeting card tu...

bila bukak2 ajer...tergezutssss...zasssss....hehehhehe...ada sorang mamat tu la kan..ajak saya couple ngan dia....dah la kad yg dia hantar tu comei abess...buat org senyum sampai ke telinga..hahahha...tak tau la ada org perasan ke tak saya time tu..dok tersengih2 depan komputer....so till today dah couple 10 years...wow..lamanyer...tak sangka ehh...kihkihkih...

semalam bila dia balik keje...dia sengih2 plaks...katanye, tadi dia nak belikan kek tapi lupe plaks bawak duit...so tak jadi....hai..baiknye pulak nie..padahal dia awal2bagitau tak elok celebrate valentines nie etc..saya diam aje lah since dia kata gitu dah...hehehhe..tapi disebaliknye, nak jugak dia belikan kek...sekadar berniat nak beli pon dah buat org terharuuu...hohohohoho...

tak sangka plak mamat nie romantik jugak ehh...

tenkiu cyg...

hohohohoho...marilah berjiwang...;-)

2 comments:

umiyumi said...

oo camtu ye cik abg ngurat kitty? haa apa lagi, mintak la kek ke takpun ajak honeymoon sekali lg :D

Fena said...

heheheh...nak honeymoon tunggu anak2 dah beso lah...leh pi jauh skit...kihkihkih